مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-04اجتماعي

هرمزگان در ارتقاء شاخص های مهم دوره ابتدایی از میانگین کشوری بالاتر است


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان در ارتقاء شاخص های مهم دوره ابتدایی از میانگین کشوری بالاتر است.

- ایسنا/هرمزگان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان در ارتقاء شاخص های مهم دوره ابتدایی از میانگین کشوری بالاتر است.

حوریه حاجی زاده امروز (سیزدهم آبان ماه) در گردهمایی روسای آموزش و پرورش نواحی، شهرستانها و مناطق استان هرمزگان با اعلام این خبر، افزود: استان هرمزگان در شاخص های مهمی نظیر افزایش نرخ پوشش دوره تحصیلی، افزایش نرخ پوشش پایه اول، کاهش نرخ ترک تحصیل و کاهش نرخ تکرار پایه، نسبت به میانگین کشوری در رتبه بالاتر قرار گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه مولفه رشد شاخص ها در آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی با توسعه در همه وجوه و همچنین وضعیت اقتصادی، اجتماعی خانواده ها دارد، خاطرنشان کرد: همه تحولات در آموزش و پرورش و کسب دستاوردهای مهم در حالی است که محدودیت ها و کمبودها توان زیادی از متولیان امر گرفته است بطوریکه می توان به درستی ادعا کرد که هر دستاوردی حاصل تلاش شبانه روزی و همت خالصانه همه دست اندرکاران است که اجازه نداده اند هیچ چالش یا کمبودی مانع از تحقق اهداف پیش بینی شده و حتی فراتر از اهداف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در ارتقاء شاخص های مهم دوره ابتدایی از میانگین کشوری بالاتر است

هرمزگان در ارتقاء شاخص های مهم دوره ابتدایی از میانگین کشوری بالاتر است